Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikace a vývoj paradigmat

  1. SYS0185091
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070547.6
    100
      
    $a 20140429a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingová komunikace a vývoj paradigmat $f Gustav Tomek
    330
      
    $a Rozdiely medzi klasickým marketingom a marketingom vzťahov. Vplyv nových paradigiem na vzťah so zákazníkom. Voľba stratégie komunikácie marketingových vzťahov. Komunikačná stratégia zameraná na podnikanie. Komunikácia zameraná na rôznych účastíkov trhu. Zameranie interaktívnej marketingovej komunikácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 1 (2014), s. 16-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140429 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.