Počet záznamov: 1
Marketingová komunikace a vývoj paradigmat
SYS 0185091 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231115070547.6 100 $a 20140429a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Marketingová komunikace a vývoj paradigmat $f Gustav Tomek 330 $a Rozdiely medzi klasickým marketingom a marketingom vzťahov. Vplyv nových paradigiem na vzťah so zákazníkom. Voľba stratégie komunikácie marketingových vzťahov. Komunikačná stratégia zameraná na podnikanie. Komunikácia zameraná na rôznych účastíkov trhu. Zameranie interaktívnej marketingovej komunikácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 1 (2014), s. 16-18 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020430 $a Tomek $b Gustav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140429 $g AACR2
Počet záznamov: 1