Počet záznamov: 1  

Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov

  1. SYS0186134
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201095003.7
    035
      
    $a 94eda29f-272f-499c-84a6-5380bac34b65
    100
      
    $a 20140525d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv presvedčovacej komunikácie na informačné a nákupné správanie spotrebiteľov $e diplomová práca $f Nikola Baránková $g školiteľ: Kornélia Richterová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 70 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0046872 $a Baránková $b Nikola $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029233 $a Richterová $b Kornélia $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140525 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.