Počet záznamov: 1  

Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations

  1. SYS0186330
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240208121641.7
    100
      
    $a 20140526d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations $f Eva Chudinová
    330
      
    $a Public relations vrátane media relations spravidla majú vo vnútri firmy na starosti marketingové oddelenia, či oddelenia styku s verejnosťou, prípadne mediálne oddelenia pod. Služby PR však možno zveriť aj PR agentúre, ktorých je aj na slovenskom mediálnom trhu dostatok, celosvetovo sa odhaduje, že 35-40% PR pracovníkov pripadá na PR agentúry. Je preto na rozhodnutí subjektu, spoločnosti, firmy, či uprednostní v procese PR profesionálnu agentúru alebo interných zamestnancov. Najdôležitejšia je skutočnosť, kto dokáže lepšie definovať ciele PR a media relations a aký spôsob zvolí pri ich vyhodnocovaní. Dnes sú k dispozícii overené metódy na vyhodnocovanie externých aj interných PR a media relations, ktoré je súčasťou prieskumu trhu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182666 $1 011 $a 1339-5416 $1 200 1 $a For fin $b elektronický zdroj $e odborný mesačník pre financie a investovanie $v Č. Máj (2014), s. 1-5 $1 210 $a Bratislava $c Fin Star
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0053506 $a Chudinová $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140526 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.