Počet záznamov: 1
Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations
SYS 0186330 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240208121641.7 100 $a 20140526d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Merateľné a nemerateľné ciele v PR a media relations $f Eva Chudinová 330 $a Public relations vrátane media relations spravidla majú vo vnútri firmy na starosti marketingové oddelenia, či oddelenia styku s verejnosťou, prípadne mediálne oddelenia pod. Služby PR však možno zveriť aj PR agentúre, ktorých je aj na slovenskom mediálnom trhu dostatok, celosvetovo sa odhaduje, že 35-40% PR pracovníkov pripadá na PR agentúry. Je preto na rozhodnutí subjektu, spoločnosti, firmy, či uprednostní v procese PR profesionálnu agentúru alebo interných zamestnancov. Najdôležitejšia je skutočnosť, kto dokáže lepšie definovať ciele PR a media relations a aký spôsob zvolí pri ich vyhodnocovaní. Dnes sú k dispozícii overené metódy na vyhodnocovanie externých aj interných PR a media relations, ktoré je súčasťou prieskumu trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182666 $1 011 $a 1339-5416 $1 200 1 $a For fin $b elektronický zdroj $e odborný mesačník pre financie a investovanie $v Č. Máj (2014), s. 1-5 $1 210 $a Bratislava $c Fin Star 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations 700 -1
$3 eu_un_auth*0053506 $a Chudinová $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140526 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1