Počet záznamov: 1  

Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní

  1. SYS0188163
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201093951.1
    035
      
    $a 551c832d-874f-459d-9289-b560ee3fed0c
    100
      
    $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv Corporate Communication na nákupné rozhodovanie spotrebiteľov v medzinárodnom podnikaní $e bakalárska práca $f Martin Mornár $g školiteľ: Lenka Šprochová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 58 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055049 $a Mornár $b Martin $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0056315 $a Šprochová $b Lenka $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.