Počet záznamov: 1  

Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam

  1. SYS0188214
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201100610.2
    035
      
    $a d8f73839-cced-4ccf-be67-18616cd2f83d
    100
      
    $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Význam a vplyv náboženstva na medzinárodnú marketingovú stratégiu so zameraním na islam $e bakalárska práca $f Simona Abrmanová $g školiteľ: Simona Škorvagová
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 55 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055084 $a Abrmanová $b Simona $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $f 1980- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.