Počet záznamov: 1
Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
SYS 0188239 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201100820.7 035 $a 3a256e71-70b3-48d4-8a21-d9c5d1d35282 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie $e bakalárska práca $f Dominika Ďurišková $g školiteľ: Mária Šášiková 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 73 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055104 $a Ďurišková $b Dominika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1