Počet záznamov: 1
Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem
SYS 0188240 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20170201100835.6 035 $a 7d106dc6-c57c-43c1-b830-7d3917ccfdb8 100 $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Súčasné spotrebiteľské trendy vo vybranom odvetví a ich vplyv na marketingové stratégie firiem $e bakalárska práca $f Imrich Marton $g školiteľ: Mária Šášiková 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 63 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0055105 $a Marton $b Imrich $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1