Počet záznamov: 1  

Analýza vplyvu direct marketingu na spotrebiteľské správanie seniorov

  1. SYS0188377
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201102304.1
    035
      
    $a d69def59-eed1-40e5-ab3a-1bdc45581950
    100
      
    $a 20140613d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Analýza vplyvu direct marketingu na spotrebiteľské správanie seniorov $e bakalárska práca $f Eva Chmelická $g školiteľ: Juraj Chebeň
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 50 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055231 $a Chmelická $b Eva $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0003171 $a Chebeň $b Juraj $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140613 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.