Počet záznamov: 1  

Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku

  1. SYS0189559
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20170201091546.8
    035
      
    $a cb0a0efb-041f-4e62-8462-ffaa9deff844
    100
      
    $a 20140622d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Postup tvorby reklamnej kampane a jej vzťah k odbytu podniku $e bakalárska práca $f Radka Bašistová $g školiteľ: Peter Šinský
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 49 s.
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0055852 $a Bašistová $b Radka $4 070
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0021044 $a Šinský $b Peter $p EUBFPMKPM $4 727 $T Katedra manažmentu FPM
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001200 $a Fakulta podnikového manažmentu EU $b Katedra manažmentu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140622 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.