Počet záznamov: 1
Educating racionality: assessing master rationality motive in future teachers
SYS 0190025 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220929065712.6 100 $a 20140624d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a ES 200 1-
$a Educating racionality: assessing master rationality motive in future teachers $f Róbert Hanák, Vladimíra Čavojová, Eva Ballová Mikušková 301 $a APVV 0361-12 330 $a Stanovich a jeho nový tripartitný model reflexnej mysle Master Rationality Motive Scale, ktorým meria motiváciu k racionálnemu správaniu. Primárne rozdelenie výsledkov výskumu na pricípe racionalita versus intuícia. Základným nedostatkom budúcich pedagógov je nedostatok kritického myslenia. Návrhy na vylepšenie škály MRM. 463 -1
$1 010 $a 978-84-616-8412-0 $1 011 $a 2340-1079 $1 200 1 $a INTED 2014 Proceedings $b elektronický zdroj $e 8th International technology, education, and development conference: Valencia (Spain), 10th-12th March 2014 $v s. 6458-6463 [CD-ROM] $1 210 $a Valencia $c IATED Academy $d 2014 $1 215 $a [CD-ROM] $1 710 12 $a INTED 2014 $b International technology, education, and development conference $d 8 $e Valencia, Spain $f 10.-12.3.2014 541 1-
$a Vzdelávacia racionalita: posúdenie ovládania racionálnych podnetov budúcich učiteľov 610 1-
$9 eu_un_auth*0010592 $a racionalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007248 $a vzdelanie odborné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002101 $a filozofia 675 $a 16 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000023 $x Logika. Teória poznania. Logická metodológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $f 1979- $9 34 $T Katedra informačného manažmentu FPM 701 -1
$3 eu_un_auth*0013615 $a Čavojová $b Vladimíra $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0052892 $a Ballová Mikušková $b Eva $4 070 $9 33 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140624 $g AACR2 830 $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1