Počet záznamov: 1
Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú?
SYS 0190347 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113101427.8 100 $a 20140702a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú? $f Zuzana Petková 330 $a Kvalita vzdelávania na slovenských školách klesá. Školy nepripravujú žiakov na život, absentuje finančná gramotnosť. Sú aj také školy, ktoré žiakov motivujú. Spojená škola v Poprade je dobrým príkladom. Verejná škola má komunitný charakter, využívajú model integrovaného tematického vyučovania, kritického myslenia a požívajú text ako univerzálny nástroj poznávania. Vo vyučovaní sa riadia vetou: Bádaj, hľadaj, skúmaj a vysvetli mi, k čomu si dospel. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252280 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 24, č. 25 (26. júna 2014), s. 12-14 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0052221 $a Petková $b Zuzana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140702 $g AACR2
Počet záznamov: 1