Počet záznamov: 1  

Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú?

  1. SYS0190347
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231113101427.8
    100
      
    $a 20140702a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Rozhodli sa učiť inak. Ako fungujú? $f Zuzana Petková
    330
      
    $a Kvalita vzdelávania na slovenských školách klesá. Školy nepripravujú žiakov na život, absentuje finančná gramotnosť. Sú aj také školy, ktoré žiakov motivujú. Spojená škola v Poprade je dobrým príkladom. Verejná škola má komunitný charakter, využívajú model integrovaného tematického vyučovania, kritického myslenia a požívajú text ako univerzálny nástroj poznávania. Vo vyučovaní sa riadia vetou: Bádaj, hľadaj, skúmaj a vysvetli mi, k čomu si dospel.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252280 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 24, č. 25 (26. júna 2014), s. 12-14 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006253 $a školstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006254 $a školy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0037566 $a kvalita vzdelávania
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052221 $a Petková $b Zuzana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140702 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.