Počet záznamov: 1
Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem
SYS 0190775 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20240109075001.7 035 $a a51b4bb2-a46a-4ded-93aa-9547051d3fad 100 $a 20140720d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Súčasný vývoj spotrebiteľských trendov v kontexte modifikácií medzinárodných marketingových stratégií firiem $e dizertačná práca $f Mária Šášiková $g školiteľ: Otília Zorkóciová 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 184 s. 310 $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 702 -1
$3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $f 1954- $p EUBOBFKMO $4 727 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001187 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra medzinárodného obchodu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140720 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1