Počet záznamov: 1
Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu
SYS 0190813 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075045.3 100 $a 20140722a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu $f Vladimír Hrabal 330 $a Štúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0045182 $a Hrabal $b Vladimír 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140722 $g AACR2
Počet záznamov: 1