Počet záznamov: 1  

Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu

  1. SYS0190813
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075045.3
    100
      
    $a 20140722a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Využití emocí při řízení zákaznické zkušenosti v retailu $f Vladimír Hrabal
    330
      
    $a Štúdium nákupného správania ukazuje, že naše jednanie je ovplyvnené emóciami viac, než by sme boli ochotní pripustiť. Emócie v retaili. Emócie ako výsledok negatívnych skúseností. Cieľom riadenia zákazníckej skúsenosti, resp. riadenia emócií, je budovať silný emočný vzťah medzi zákazníkom a firmou, ktorý je základom dlhodobého vzťahu a zákazníckej lojálnosti. Best practice práce s emóciami v retaili.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 4-5 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0045182 $a Hrabal $b Vladimír
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140722 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.