Počet záznamov: 1  

Stimulovat emoce zákazníků se v místě prodeje vyplatí

  1. SYS0190815
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070544.7
    017
    70
    $2 DOI
    100
      
    $a 20140722a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Stimulovat emoce zákazníků se v místě prodeje vyplatí $f Daniel Jesenský
    330
      
    $a Emócie výrazne ovplyvňujú nákupné správanie zákazníka v mieste predaja. Potvrdzujú to výskumy a stavajú na tom moderné in-store komunikačné stratégie všade na svete.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 6-8 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0052316 $a Jesenský $b Daniel $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140722 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.