Počet záznamov: 1  

Emoce a jejich role na trzích B2B

  1. SYS0190834
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075045.7
    100
      
    $a 20140723a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Emoce a jejich role na trzích B2B $f David Říha
    330
      
    $a Skúmanie povahy emócií pri profesionálnom nákupnom rozhodovaní a návrh koncepčného modelu, ktorý do rozhodovacieho modelu zapracováva emočné zložky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 16-17 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056374 $a Říha $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140723 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.