Počet záznamov: 1
Analýza sentimentu a její problémy
SYS 0190835 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417075045.7 100 $a 20140723a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Analýza sentimentu a její problémy $f Lucie Kumstová 330 $a Väčšina ľudí sa rozhoduje na základe odporúčaní. V dnešnej dobe ale odporúčania nedávajú iba nám známe osoby. Akékoľvek informácie si môžeme nájsť na webe. Aj firmy nemusia rozdávať dotazníky, či zamestnávať externých analytikov, aby zistili verejnú mienku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252085 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 24, č. 2 (2014), s. 22 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003340 $a mienka verejná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007053 $a využitie počítačov 675 $a 316.6 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000044 $x Sociálne správanie. Psychologická sociológia. Sociálna psychológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0056375 $a Kumstová $b Lucie $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140723 $g AACR2
Počet záznamov: 1