Počet záznamov: 1  

Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti

  1. SYS0191104
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104231.4
    100
      
    $a 20140806a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Moderné prístupy k marketingovému riadeniu v súčasnosti $f Gabriela Pajtinková - Bartáková, Katarína Gubíniová
    330
      
    $a Potreba alebo príležitosť prehodnotenia tradičných marketingových aktivít. Udržateľný marketing a s ním súvisiace koncepty s ohľadom na mieru integrácie udržateľnosti. Typ organizácie a požiadavky na spotrebu. Východiská spoločenskej kritiky marketingu tretieho tisícročia. Prehľad možných reforiem v rámci marketingového manažmentu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0191079 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 2 (2014), s. 2-11 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a Modern approaches to current marketing management
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003218 $a marketing manažment
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005404 $a riadenie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045960 $a Gubíniová $b Katarína $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140806 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.