Počet záznamov: 1  

Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach

  1. SYS0191285
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240209072842.1
    100
      
    $a 20140818a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Attitude toward advertising in general and attitude toward a specific type of advertising - a first empirical approach $f Christian Dianoux, Zdeněk Linhart, Lucie Vnoučková
    330
      
    $a Skúmanie postojov spotrebiteľov voči reklame. Výskum zahŕňa respondentov z troch krajín s rôznym ekonomickým a kultúrnym zázemím (Nemecko, Ukrajina, USA). Vplyv náboženstva na reklamu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0117709 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky $v No. 1 (2014), s. 87-103 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003547 $a náboženstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002684 $a Nemecko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006722 $a Ukrajina
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0056508 $a Dianoux $b Christian $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0056509 $a Linhart $b Zdeněk $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0052354 $a Vnoučková $b Lucie $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140818 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.