Počet záznamov: 1  

Bank image structure: the relationship to consumer behaviour

  1. SYS0191291
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240209072851.5
    100
      
    $a 20140818a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Bank image structure: the relationship to consumer behaviour $f Růžena Lukášová, Tomáš Urbánek
    330
      
    $a Skúmanie vzťahu spotrebiteľov k bankám. Bankový marketing.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0117709 $1 011 $a 1804-1728 $1 200 1 $a Journal of Competitiveness $b elektronický zdroj $e odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky $v No. 1 (2014), s. 18-35 $1 210 $a Zlín $c Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063266 $a Lukášová $b Růžena $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0063265 $a Urbánek $b Tomáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140818 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.