Počet záznamov: 1
Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry
SYS 0191514 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231016074731.1 100 $a 20140827a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vysielaný imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu na vybraných zdrojových trhoch z pohľadu národnej marketingovej agentúry $d National tourist board and its share on projected destination image of Slovakia on main tourism source markets $f Vanda Maráková, Ivana Šimočková 330 $a Slovenská agentúra pre cestovný ruch (SACR) a jej úlohy. Nástroje marketingovej komunikácie využívané SACR pri tvorbe imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu. Imidž Slovenska na domácom trhu cestovného ruchu. Imidž Slovenska na zahraničnom trhu cestovného ruchu. Prehľad marketingových aktivít SACR podľa cieľových trhov v období 2009-2014. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251884 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $v Roč. 47, č. 3 (2014), s. 141-150 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004023 $a organizácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001018 $a agentúry 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0048340 $a Šimočková $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140827 $g AACR2
Počet záznamov: 1