Počet záznamov: 1  

Marketingový audit v teórii a v praxi

  1. SYS0191705
    LBL
      
    00000nbm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240109074831.0
    035
      
    $a ff18d934-6ccc-4870-9e97-66cccfeb9d0d
    100
      
    $a 20140831d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Marketingový audit v teórii a v praxi $e dizertačná práca $f Šárka Kličková $g školiteľ: Viera Čihovská
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 147 s.
    310
      
    $a Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001159 $a audit interný
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0029589 $a Kličková $b Šárka $p EUBOBFKMA $q I $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029032 $a Čihovská $b Viera $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140831 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.