Počet záznamov: 1  

[Malý lexikón marketingu]

  1. SYS0191941
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220401110858.5
    100
      
    $a 20140905a2012łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a [Malý lexikón marketingu] $f Lucia Folvarčíková
    330
      
    $a Recenzia na publikáciu, ktorá rieši problematiku odbornej terminológie marketingu komplexne, ako z hľadiska všeobecného, tak i z hľadiska aplikovaného marketingu. Publikácia je určená študentom marketingu a príbuzných disciplín, pedagogickej a odbornej verejnosti, a v neposlednom rade i prekladateľom, tlmočníkom a redaktorom, ktorí sa s takouto odbornou terminológiou stretávajú v praxi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0191571 $1 011 $a 1337-2955 $1 200 1 $a Verejná správa a regionálny rozvoj $e ekonómia a manažment $e vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d Public administration and regional development $v Roč. 8, č. 2 (december 2012), s. 186-187 $1 210 $a Bratislava $c Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave $d 2012
    470
    -1
    $1 200 1 $a Malý lexikón marketingu $f Viestová, K.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0038771 $a Folvarčíková $b Lucia $p EUBOBFKMA $4 070 $f 1982- $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140905 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.