Počet záznamov: 1
Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku
SYS 0191946 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502073224.3 100 $a 20140905a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Meranie marketingovej výkonnosti ako nevyhnutná súčasť efektívneho riadenia podniku $f Jaroslav Ďurovčík 330 $a Nevyhnutnosť využívania ukazovateľov marketingového výkonu zo strany marketingových manažérov podnikov, ako aj zo strany vedenia firiem. Možnosti využívania ukazovateľov marketingového výkonu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 25 (2014), s. 32-41 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a <The> Measurement of the marketing performance as a necessary part of an effective company management 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005419 $a riadenie podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*0045302 $a meranie výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0045303 $a ukazovatele výkonnosti 610 1-
$9 eu_un_auth*0003072 $a procesy podnikové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0049576 $a Ďurovčík $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1985- $q E $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140905 $g AACR2 830 $a Externý spolupracovník, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1