Počet záznamov: 1
Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek
SYS 0192172 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208123132.4 100 $a 20140911a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek $f Pavol Konštiak 330 $a Problematika priestorových (geografických) aspektov štúdia maloobchodu. Poznanie spotrebiteľa ako východiskový predpoklad geomarketingu. Aplikácia geomarketingu na lokálnej úrovni. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 26 (2014), s. 226-236 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Geomarketing as a tool of operating the retail units 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140911 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1