Počet záznamov: 1
Trends in brand policy
SYS 0192309 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417071546.0 100 $a 20140916d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Trends in brand policy $d Trendy v značkovej politike $f Michal Pružinský, Anna Hrnčiarová Turčiaková 330 $a Značková politika ako významná súčasť marketingovej stratégie. Spojenie značky s produktom alebo jej vnímanie ako súčasti sortimentnej a komunikačnej politiky - stratégie. Interpretácia značiek ako symbolického prostriedku prezentovania osobnostných charakteristík, ktoré spotrebitelia preferujú. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 163-168 CD-ROM $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013522 $a Pružinský $b Michal $p EUBPHFKOP $4 070 $9 50 $f 1952- $T Katedra obchodného podnikania PHF 701 -1
$3 eu_un_auth*0052230 $a Hrnčiarová Turčiaková $b Anna $p EUBPHFKOP $9 50 $q I $4 070 $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140916 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1