Počet záznamov: 1  

Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky?

  1. SYS0192317
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075048.2
    100
      
    $a 20140917d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? $d Guerilla marketing – opportunity for small businesses? $f Erika Dudáš-Pajerská
    330
      
    $a Charakteristika guerilla marketingu. Výhody a nevýhody guerilla marketingu. Guerilla marketing ako príležitosť pre malé podniky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 50-55 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049125 $a Dudáš-Pajerská $b Erika $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1988- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140917 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.