Počet záznamov: 1
Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl
SYS 0192332 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417071546.4 100 $a 20140917d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané marketingové nástroje v oblasti finančného vzdelávania študentov vysokých škôl $d <The> selected marketing tools in the area of financial education among university students $f Alžbeta Thiessen 330 $a Sociálne médiá, sociálny marketing a psychologické vedy ponúkajú nové spôsoby ako zabezpečiť jednotlivcov finančnými znalosťami a zručnosťami, ktoré potrebujú. Cieľom príspevku je zdôrazniť význam marketingu v oblasti finančnej gramotnosti študentov vysokých škôl, ktorých poskytovateľom finančného vzdelávania je vysoká škola. Ďalším cieľom je zhodnotiť vybrané marketingové nástroje, ktoré slúžia na uspokojenie potreby finančného vzdelávania študentov a ako tieto nástroje menia ich finančné správanie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 176-188 CD-ROM $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*0037564 $a gramotnosť finančná 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003226 $a marketing sociálny 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0053666 $a Thiessen $b Alžbeta $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1988- $9 100 $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140917 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1