Počet záznamov: 1
Marketing, v ktorom je firma a jej ponuka druhoradá
SYS 0192448 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231113101653.4 100 $a 20140922a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing, v ktorom je firma a jej ponuka druhoradá $f Martin Valášek 330 $a Vyzdvihovanie produktov či služieb neláka, niektoré značky sa menia na vydavateľov a skúšajú prinášať zaujímavý obsah. Príklad cestovateľských príručiek Michelin ako aj firmy 3M Dom, ktorá predáva montované rodinné domy. Rovnako dôležité ako vytvoriť zaujímavý obsah (content) je dokázať obsah aj rozšíriť. Zavedenie obsahového marketingu má aj svoje riziká. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252282 $1 011 $a 1335-0684 $1 200 1 $a Trend $e týždenník o ekonomike a podnikaní $v Roč. 24, č. 37 (18. septembra 2014), s. 40-41 $1 210 $a Bratislava $c News and Media Holding $d 2014 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001720 $a distribúcia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063799 $a Valášek $b Martin $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140922 $g AACR2
Počet záznamov: 1