Počet záznamov: 1  

Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny

  1. SYS0192529
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231211131810.1
    100
      
    $a 20140923a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny $f Eva Poliačiková
    330
      
    $a Vymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251733 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2014
    541
    1-
    $a Perception of private brands of customers in the segment of paper hygiene
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004444 $a politika obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0007849 $a Poliačiková $b Eva $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140923 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.