Počet záznamov: 1
Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny
SYS 0192529 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231211131810.1 100 $a 20140923a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v segmente papierovej hygieny $f Eva Poliačiková 330 $a Vymedzenie pojmu značka, rôznorodosť názorov v ekonomickej teórii. Značková politika. Privátna značka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251733 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 3, č. 1 (2014), s. 181-191 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2014 541 1-
$a Perception of private brands of customers in the segment of paper hygiene 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004444 $a politika obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0007849 $a Poliačiková $b Eva $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20140923 $g AACR2
Počet záznamov: 1