Počet záznamov: 1
Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie
SYS 0193680 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073237.2 100 $a 20141024d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Potenciál repozitára ako marketingového nástroja inštitúcie $d <The> repository potential as a marketing tool of institution $f Jozef Gajdoš 301 $a KEGA 017PU-4/2013 330 $a Ciele marketingovej komunikácie vysokej školy, imidž a využívanie nástrojov PR zo strany vysokej školy. Rezervy v marketingovej komunikácii vysokej školy a identifikácia problematických oblastí. Formulovanie a podnety k zmenám. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8165-046-8 $1 200 1 $a Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z odborného workshopu, 28.3.2014 Prešov $f Eds. Juraj Tej, Martina Ferencová $g Recenzenti: Ladislav Sojka, Peter Mesároš $v S. [1-5], [CD-ROM] $1 210 $a Prešov $c Prešovská univerzita v Prešove $d 2014 $1 215 $a 70 s. [CD-ROM] $1 710 12 $a Sieťovanie vybraných prvkov fakultných štruktúr - interakcia teórie a praxe $b odborný workshop $e Prešov, Slovensko $f 28.3.2014 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0026234 $a Sojka $b Ladislav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0003701 $a Mesároš $b Peter $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020804 $a Gajdoš $b Jozef $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1962- $T Katedra obchodného podnikania PHF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141024 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1