Počet záznamov: 1  

Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior

  1. SYS0194378
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502083451.2
    100
      
    $a 20141113dłłłłłłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Neuromarketing revolution and the role of emotions in consumer behavior $f Otília Zorkóciová, Lucia Ďuranová, Mária Šášiková, Lucia Vanková
    330
      
    $a Rstúci význam emočného správania zákazníka v marketingových komunikačných stratégiách podniku. Neuromarketing - inovačný nástroj porozumenia požiadavkam spotrebiteľa. Význam stimulácie emočných senzorov. Hodnotenie neuromarketingu na Slovensku: Coca-Cola, Pepsi a Kofola. Aplikácia metód neuromarketingu na vybraných neziskových organizáciách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0192725 $1 010 $a 978-80-245-2037-7 $1 200 1 $a <The> Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business $e proceedings : 14th international scientific conference : may 29th 2014, Prague and Bratislava $f reviewed by: Božena Plchová $v S. 197-218 $1 210 $a Praha $c Nakladatelství Oeconomica $d 2014 $1 215 $a 234 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0039513 $a Plchová $b Božena $4 675 $1 710 12 $a <The> Czech and Slovak Republics in international trade and business : is the crisis over? Lessons-learned, challenges and future perspectives of international business $b International scientific conference $d 14. $e Prague and Bratislava, Czech and Slovak Republic $f 29.5.2014
    541
    1-
    $a Neuromarketingová revolúcia a rola emócií v spotrebiteľskom správaní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006037 $a stratégia podniková
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006033 $a stratégia inovačná
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049083 $a Zorkóciová $b Otília $p EUBOBFKMO $4 070 $9 70 $f 1954- $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0045399 $a Ďuranová $b Lucia $p EUBOBFKMO $9 10 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 10 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0040697 $a Vanková $b Lucia $p EUBOBFKMO $9 10 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141113 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.