Počet záznamov: 1
Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov
SYS 0195219 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20220722104208.3 100 $a 20141208a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov $f Lucia Vilčeková 330 $a Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195100 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Ethnocentrism of Slovak consumers 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141208 $g AACR2
Počet záznamov: 1