Počet záznamov: 1  

Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov

  1. SYS0195219
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20220722104208.3
    100
      
    $a 20141208a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Etnocentrizmus slovenských spotrebiteľov $f Lucia Vilčeková
    330
      
    $a Pojem spotrebiteľský etnocentrizmus. Analýza významu krajiny pôvodu v procese rozhodovania o nákupe.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0195100 $1 011 $a 1338-7944 $1 200 1 $a Marketing science & inspirations $e vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu $e scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management $v Roč. 9, č. 3 (2014), s. 53-59 $1 210 $a Bratislava $c Univerzita Komenského v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a Ethnocentrism of Slovak consumers
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004625 $a pôvod tovaru
    675
      
    $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019300 $a Vilčeková $b Lucia $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141208 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.