Počet záznamov: 1  

Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy

  1. SYS0195287
    LBL
      
    01491nam$$2200409$$$450$
    005
      
    20240318125517.1
    100
      
    $a 20150204d2014łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy $e habilitačná prednáška $f Andrej Miklošík
    210
      
    $a Bratislava $d 2014
    215
      
    $a 77 s.
    225
    2-
    $a Habilitačné a inauguračné prednášky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    675
      
    $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    712
    02
    $3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20141209 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.