Počet záznamov: 1
Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy
SYS 0195287 LBL 01491nam$$2200409$$$450$ 005 20240318125517.1 100 $a 20150204d2014łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Bencharking ako nástroj konkurenčnej analýzy v e-marketingu vysokej školy $e habilitačná prednáška $f Andrej Miklošík 210 $a Bratislava $d 2014 215 $a 77 s. 225 2-
$a Habilitačné a inauguračné prednášky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001249 $a benchmarking 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 65.012 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000295 $x Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy 700 -1
$3 eu_un_auth*0003787 $a Miklošík $b Andrej $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*0000452 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Obchodná fakulta $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141209 $g AACR2
Počet záznamov: 1