Počet záznamov: 1
Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie
SYS 0195702 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073303.9 100 $a 20141217d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv emócií na spotrebiteľské správanie $d Influence of emotions on consumer behaviour $f Dominika Ďurišková, Mária Šášiková 301 $a VEGA 1/1185/12 330 $a Charakterizácia miery vplyvu emócii na spotrebiteľské správanie. Na základe získaných údajov o danej problematike a informácii z vlastného výskumu autorky potvrdili, že emócie majú rozhodujúci vplyv pri rozhodovaní sa spotrebiteľa. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195619 $1 010 $a 978-80-225-3930-2 $1 200 1 $a Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2014 $b elektronický zdroj $e [zborník príspevkov] $f zostavili: Peter Drábik, Ivan Hlavatý, Peter Červenka $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 58-69 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [229 s., 14 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004035 $a organizácie neziskové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002087 $a farby 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005197 $a psychológia reklamy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 675 $a 159.9 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000022 $x Psychológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0055104 $a Ďurišková $b Dominika $4 070 $9 50 701 -1
$3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 50 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141217 $g AACR2 830 $a Na základe Ministerstva, bola prekategorizovaná kategória z AED na AFD T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1