Počet záznamov: 1
Základné interakcie plánovacieho procesu predaja
SYS 0195896 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073309.9 100 $a 20141219d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Základné interakcie plánovacieho procesu predaja $d <The> Fundamental interactions of sales planning process $f Pavol Kita, Pavol Konštiak 330 $a Pojmy cieľový trh, obchodná činnosť. Plánovanie predaja, základné interakcie plánovacieho procesu predaja: funkčné interakcie, skúsenosť obchodného personálu a rozhodovanie o budúcom vývoji na trhu, vplyv stratégie na operatívu, vplyv marketingového plánu na plán predaja, kombinácia interakcií. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0195838 $1 010 $a 978-80-225-3931-9 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2014 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Drábik, Peter Červenka, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 181-188 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [520 s., 26 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004797 $a predaj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004180 $a plánovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004211 $a plán marketingový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004150 $a personál 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 675 $a 65.012.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000297 $x Plánovanie. Programy. Plány. Plánovacie pomôcky 700 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063306 $a Konštiak $b Pavol $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20141219 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1