Počet záznamov: 1  

Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii

  1. SYS0196844
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502073322.8
    100
      
    $a 20150122d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hudba ako dôležitý faktor v marketingovej komunikácii $f Katarína Plevová
    301
      
    $a VEGA 1/0612/12
    330
      
    $a Hudba a marketingová komunikácia. Hudba v reklame. Hudba v predajniach. Product placement v piesňach a hudobných videoklipoch.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-554-0892-7 $1 200 1 $a Revue mladých vedcov $e zborník vedeckých prác doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $f Štefan Hittmár a kol. $g Recenzenti: Štefan Hittmár, Jozef Strišš ... [et al.] $v S. 63-65 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline, Fakulta riadenia a informatiky, Inštitút manažmentu $d 2014 $1 215 $a 120 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002384 $a hudba
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007162 $a výrobky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0048525 $a Plevová $b Katarína $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1989- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150122 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.