Počet záznamov: 1
Product development and innovations: a twisty road for marketers
SYS 0197302 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073333.0 100 $a 20150129d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Product development and innovations: a twisty road for marketers $f Ladislav Faith 301 $a KEGA 017EU-4/2013 330 $a Typy inovácií v teórii vývoja produktu. Jednoduchosť produktu pre viacero krajín s protichodnými zákazníckymi požiadavkami. Inovačné kritériá štúdie: odlišnosť, relevantnosť a trvácnosť produktu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0196721 $1 010 $a 978-80-225-3993-7 $1 200 1 $a MERKÚR 2014 $b elektronický zdroj $e <the> proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014 $f compiled by Peter Drábik, Paulína Krnáčová $g referees Gabriela Pajtinková - Bartáková, Miroslav Karlíček $v pp. 66-71 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Publisher EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [234 s., 13,5 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0005572 $a Karlíček $b Miroslav $4 675 $1 710 12 $a MERKÚR 2014 $b International scientific conference for PhD. students and young scientists $e Virt, Slovensko $f 4.-5.12.2014 541 1-
$a Vývoj produktu a inovácie: kľukatá cesta pre marketérov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007235 $a vývoj výrobku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004952 $a prieskum trhu 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 675 $a 339.133 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000181 $x Dopyt 700 -1
$3 eu_un_auth*p0049509 $a Faith $b Ladislav $p EUBOBFKTK $9 100 $q E $4 070 $T Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150129 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, nevykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1