Počet záznamov: 1
Marketing vysokých škôl a aktuálne výzvy v súvislosti s internacionalizáciou vysokoškolského vzdelávania
SYS 0198342 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208123112.6 100 $a 20150225a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing vysokých škôl a aktuálne výzvy v súvislosti s internacionalizáciou vysokoškolského vzdelávania $f Eva Bikárová 330 $a Komparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k vymedzeniu termínov a úlohy marketingu vo vysokoškolskom vzdelávaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 28 (2014), s. 473-486 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Marketing higher education institutions and current challenges in the context of the internationalization of higher education 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*0001594 $a vzdelávanie vysokoškolské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0052582 $a Bikárová $b Eva $p EUBOBFKMA $9 100 $q E $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150225 $g AACR2 830 $a Externý doktorand, neykazuje sa na MŠ T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1