Počet záznamov: 1
Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame
SYS 0198360 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208123103.9 100 $a 20150225a2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame $f Miroslava Loydlová, Martina Matejičková 330 $a Prejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014 541 1-
$a Deciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 99 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0046767 $a Matejičková $b Martina $4 070 $9 1 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150225 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1