Počet záznamov: 1  

Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame

  1. SYS0198360
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208123103.9
    100
      
    $a 20150225a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Faktory rozhodovania pri výbere reklamnej stratégie v medzinárodnej reklame $f Miroslava Loydlová, Martina Matejičková
    330
      
    $a Prejavy globalizačných tendencií vo sfére reklamy. Najdôležitejšie faktory pri rozhodovaní a voľbe o štandardizácii alebo lokalizácii pri tvorbe reklamnej kampane.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252262 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 7, č. 28 (2014), s. 593-603 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2014
    541
    1-
    $a Deciding factors in the choice of advertising strategy in international advertising
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002244 $a globalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006280 $a štandardizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013403 $a Loydlová $b Miroslava $p EUBOBFKMA $9 99 $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046767 $a Matejičková $b Martina $4 070 $9 1
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150225 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.