Počet záznamov: 1  

Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu

  1. SYS0198425
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231211131800.1
    100
      
    $a 20150226a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu $f Pavel Rosenlacher, Vilém Kunz, Karolína Reinerová, Jaroslav Jančík
    330
      
    $a Možnosti efektívneho využitia experimentálneho merania v oblasti neuromarketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0251733 $1 011 $a 1338-6581 $1 200 1 $a Acta oeconomica Universitatis Selye $e vedecký recenzovaný časopis $v Roč. 3, č. 2 (2014), s. 152-161 $1 210 $a Komárno $c Univerzita J. Selyeho v Komárne $d 2014
    541
    1-
    $a Neuromarketing as a method of obtaining feedback in marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001925 $a efektívnosť ekonomická
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058172 $a Rosenlacher $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0033283 $a Kunz $b Vilém $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058173 $a Reinerová $b Karolína $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0058174 $a Jančík $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150226 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.