Počet záznamov: 1
Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres
SYS 0199318 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240417071630.1 014 $a 2-s2.0-84924506164 $2 SCOPUS 100 $a 20150325d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a RO 200 1-
$a Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres $f František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita 321 $a Registrovaný: Scopus 330 $a Identifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0247677 $1 011 $a 2069-8887 $1 011 $a 1842-0206 $1 200 1 $a Management & Marketing $b elektronický zdroj $e The official journal of the Society for Business Excellence $v Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online $1 210 $a București $c Editura Economică 541 1-
$a Mestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*0005860 $a centrá obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001109 $a analýzy 675 $a 65.012.12 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000296 $x Výskum. Pozorovania. Analýzy 700 -1
$3 eu_un_auth*0017460 $a Križan $b František $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*0052514 $a Bilková $b Kristína $4 070 $9 33 701 -1
$3 eu_un_auth*p0066280 $a Kita $b Pavol $p EUBOBFKMA $4 070 $9 34 $f 1977- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150325 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1