Počet záznamov: 1  

Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní

  1. SYS0199399
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073356.8
    100
      
    $a 20150326d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Súčasné marketingové stratégie spoločností a ich odraz v základných prvkoch marketingového mixu s prihliadnutím na trendy identifikované v spotrebiteľskom správaní $d Current companies' marketing strategies and their reflection in basic elements of marketing mix taking to account trends identified in consumer behaviour $f Mária Šášiková
    301
      
    $a VEGA 1/1185/12
    330
      
    $a Marketingová stratégia tvorí jednu časť firemnej stratégie a je rozhodujúcou funkčnou stratégiou. Marketingová stratégia a jej čiastkové stratégie a strategické opatrenia: výrobková stratégia, - (značková stratégia), komunikačná stratégia, cenová stratégia, distribučná stratégia. Výsledkom riešenia problematiky predkladaného príspevku je formulácia základných východísk smerovania marketigových stratégií spoločností ovplyvnených finančno-hospodárskou krízou a tým aj zmenami v spotrebiteľskom správaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0199166 $1 010 $a 978-80-225-4015-5 $1 200 1 $a Zborník vedeckých statí doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e workshop KMO : 17. december 2014 [Bratislava, Slovensko] $f zostavovateľka: Simona Škorvagová $g recenzenti: Peter Staněk, Peter Knapik $v S. 107-119 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [177 s., 8,85 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008478 $a Škorvagová $b Simona $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0026854 $a Staněk $b Peter $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048783 $a Knapik $b Peter $4 675 $1 710 12 $a Workshop KMO $e Bratislava, Slovensko $f 17.12.2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0032019 $a Šášiková $b Mária $p EUBOBFKMO $9 100 $q I $4 070 $T Katedra medzinárodného obchodu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150326 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.