Počet záznamov: 1
[Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu]
SYS 0199482 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20240502073359.2 100 $a 20150327d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Charfaoui, Emília: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu] $f Katarína Seresová 330 $a Monografia obsahuje ucelený pohľad na problematiku reklamného textu. Tradičné chápanie reklamného diskurzu. Vymedzenie konkrétnych parametrov a špecifík transferu reklamného posolstva a etablovania v komunikačnom prostredí. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8177-005-0 $1 200 1 $a Jazykovedné, literárnovedné a didaktické kolokvium XXVII. $b elektronický zdroj $d Linguistic, Literary and Didactic Colloquium XXVII $e nekonferenčný zborník vedeckých prác a vedeckých štúdií $g Recenzenti: Nina Vietorová, Sylvia Brychová $v S. 104-105 [CD-ROM] $1 210 $a Bratislava $c Z-F LINGUA Bratislava $d 2014 $1 215 $a [CD-ROM 120 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0049546 $a Vietorová $b Nina $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0041060 $a Brychová $b Sylvia $4 675 470 -1
$1 010 $a 978-80-223-3712-0 $1 200 1 $a Emília Charfaoui: Komunikatívno-pragmatické a lingvokultúrne charakteristiky reklamného textu $1 210 $a Bratislava $c Univerzita J. A. Komenského, Bratislava $d 2014 $1 215 $a 141 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002596 $a jazykoveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003108 $a literatúra 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0037196 $a zásoba slovná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 675 $a 8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000386 $x Jazykoveda. Filológia. Literatúra 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048744 $a Seresová $b Katarína $p EUBFAJKJT $4 070 $9 100 $f 1967- $T Katedra jazykovedy a translatológie FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150327 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1