Počet záznamov: 1
Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese
SYS 0199487 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220817110458.6 100 $a 20150327d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Aplikácia marketingovej koncepcie vo vyučovacom procese $d Marketing concept and their applications in education process $f Júlia Rakovská 330 $a Marketingová koncepcia školy, resp. vzdelávacej inštitúcie. Kritériá pri rozhodovaní o výbere školy. Príklady progresívnych foriem vyučovania. Úlohy učiteľa. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-667-3 $1 200 1 $a Marketing identity 2014 $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Smolenice, 4.-5. november 2014 $f editori: Alena Kusá, Dušan Pavlů $g recenzenti: Ľudmila Čábyová, Ondřej Roubal $v S. 148-154 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2014 $1 215 $a 223 s. $1 710 12 $a Marketing identity 2014 $b medzinárodná vedecká konferencia $e Smolenice, Slovensko $f 4.-.5.11.2014 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0032165 $a Čábyová $b Ľudmila $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0048832 $a Roubal $b Ondřej $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006693 $a učitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006350 $a študenti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048637 $a Rakovská $b Júlia $p EUBFPMKML $4 070 $9 100 $f 1972- $T Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150327 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1