Počet záznamov: 1  

Komunikace značek. Máme se zabývat dlouhodobými efekty?

  1. SYS0199719
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231115070847.5
    100
      
    $a 20150407a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Komunikace značek. Máme se zabývat dlouhodobými efekty? $f Milan Průša
    330
      
    $a Význam komunikácie pre zdravý vývoj značiek. Predispozícia verzus nákupné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262084 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 25, č. 1 (2015), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007567 $a značky výrobné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    675
      
    $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0009094 $a Průša $b Milan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150407 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.