Počet záznamov: 1
Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies
SYS 0199722 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231207103022.1 100 $a 20150407a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies $f Eliška Vildová, David Martinčík, Jan Tlučhoř, Dagmar Jakubíková 330 $a Význam kúpeľníctva v ekonomike Českej republiky. Služby hradené z verejného zdravotného poistenia a vlastná úhrada za poskytnuté služby v kúpeľníctve. Základné informácie a lojalita zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0261902 $1 011 $a 1212-3609 $1 200 1 $a E + M. Ekonomie a management $e vědecký ekonomický časopis $d E&M. Economics and management $z eng $v Roč. 18, č. 1 (2015), s. 151-167 $1 210 $a Liberec $c Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci $d 2015 541 1-
$a Meranie spokojnosti a lojality zákazníkov v kúpeľných spoločnostiach 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003004 $a kúpeľníctvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003003 $a kúpele 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003075 $a liečenie kúpeľné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005967 $a starostlivosť kúpeľná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005979 $a starostlivosť zdravotná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002109 $a financovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 675 $a 615 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000257 $x Lekárnictvo. Farmakológia. Liečivá. Terapeutiká. Toxikológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0058473 $a Vildová $b Eliška $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0068803 $a Martinčík $b David $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0058474 $a Tlučhoř $b Jan $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0003269 $a Jakubíková $b Dagmar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150407 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1