Počet záznamov: 1
Čaro hypermarketov sa vytráca
SYS 0200644 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231208070714.2 100 $a 20150512a2015łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Čaro hypermarketov sa vytráca $f Peter Kapitán 330 $a Čoraz viac ľudí uprednostňuje pohodlný nákup v blízkosti svojho bydliska pred trávením času v hypermarketoch. Odborníci predpovedajú, že veľkoformátové predajne budú nútené uvažovať o prerozdelení priestoru vo svojich prevádzkach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0262671 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e marketing, retail, FMCG $v Roč. 20, č. 2 (2015), s. 10 $1 210 $a Bratislava $c MAFRA $d 2015 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002404 $a hypermarkety 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 339.37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000192 $x Maloobchod 700 -1
$3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150512 $g AACR2
Počet záznamov: 1