Počet záznamov: 1
Building trust and satisfaction by retailers in mature segment
SYS 0200711 LBL 00000nla--22^^^^^---450- 005 20220616090254.0 100 $a 20150513d2014łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a HR 200 1-
$a Building trust and satisfaction by retailers in mature segment $f Dagmar Lesáková 330 $a Faktory hodnotenia maloobchodu spotrebiteľom: vo vzťahu k produktu, vnútornému prostrediu obchodu, okoliu a prístupu a zamestnancom. Identifikácia oblastí nespokojnosti, najmä kvalita a cena produktu. Rozdielnosť v preferenciách subsegmentov podľa zdravia a veku dôchodcu. 463 -1
$1 010 $a 978-953-7930-06-6 $1 200 1 $a 3rd International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business $e book of papers: Zadar, Croatia 2nd-4th October 2014 $v Pp. 1-7 online $1 210 $a Zadar $c Accent $d 2014 $1 215 $a [online] $1 710 12 $a International M-Sphere conference for multidisciplinarity in science and business $d 3 $e Zadar $f 2.-4.10.2014 488 -1
$1 001 eu_un_cat*0195115 $1 200 1 $a Building trust and satisfaction by retailers in mature segment $1 700 1 $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $4 070 541 1-
$a Budovanie dôvery a spokojnosti maloobchodníkov v segmente dôchodcov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005662 $a seniori 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001872 $a dôchodcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004836 $a preferencie spotrebiteľské 610 1-
$9 eu_un_auth*0079803 $a dôvera 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1949- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20150513 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1