Počet záznamov: 1  

Európske inovačno-difúzne trhové segmenty

  1. SYS0201848
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073412.3
    014
      
    $a 000388355100080 $2 WOS
    100
      
    $a 20150604d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Európske inovačno-difúzne trhové segmenty $d European Innovation-diffussion Market Segments $f Peter Štetka, Kristína Vrtíková, Róbert Šlosár
    301
      
    $a PMVP I-15-102-00
    321
      
    $a Registrovaný: Web of Science
    330
      
    $a Autori v príspevku vymedzili základné prístupy k modelovaniu difúzie produktových inovácií a poukázali na možnosti ich rozšírenia o interkulturálny rozmer. Uvažovali s dvoma kultúrnymi dimenziami: (1) individualizmus verzus kolektivizmus ako základný faktor normatívneho difúzneho mechanizmu; a (2) vyhýbanie sa neistote verzus sklon k riziku ako relevantný faktor informačného difúzneho mechanizmu. Následne identifikovali vzájomný nepriamoúmerný vzťah týchto dvoch inovačno-difúznych faktorov a charakterizovali ich ako vzájomne sa podporujúce mechanizmy difúzie produktových inovácií. Za účelom definovania odporúčaní vo vzťahu k reálnym marketingovým aplikáciám identifikovali a vymedzili jednotlivé európske difúzne segmenty, zostavené na báze kombinácie hodnôt indexov merajúcich mieru zastúpenia individualistických a rizikovo-percepčných prvkov v jednotlivých krajinách. Konkrétnym segmentom priradili špecifické národné trhy a prioritizovali ich podľa inovačno-difúznych schopností/vlastností.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0200854 $1 010 $a 978-80-225-4077-3 $1 200 1 $a Aktuálne problémy podnikovej sféry 2015 $b elektronický zdroj $e [recenzovaný] zborník vedeckých prác $d Current problems of the corporate sector 2015 : miscellany of scientific papers $f Štefan Majtán a kolektív, redakčné a zostaviteľské práce: Miroslav Tóth, vedeckí recenzenti: Elena Fetisovová, Alena Tršťanská $z eng $v S. 663-670 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [790 s., 39,55 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048914 $a Tóth $b Miroslav $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0025397 $a Fetisovová $b Elena $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0048924 $a Tršťanská $b Alena $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002490 $a inovácia výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003397 $a modely
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0025179 $a Štetka $b Peter $p EUBFPMKPO $4 070 $9 40 $f 1986- $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046154 $a Vrtíková $b Kristína $p EUBFPMKPO $9 30 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0046295 $a Šlosár $b Róbert $p EUBFPMKPO $9 30 $q I $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150604 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.